Godmorgon!

 
Godmorning sunshine!
 
Sitter här och äter lite frukost med mina söta barn.
Zarah har gjort frukost till mig idag.
Hon gjorde i ordning mina mackor.
Tog fram bröd, bredde dem med smör och lade på pålägg.
Jätteduktigt var hon.
Måste engagera henne mer i saker och ting.
Hela Montessori-upplägget handlar ju om att dom ska lära
sig saker tidigt och utvecklas genom att vara delaktiga.
Jag är sämst på att hålla på samma uppfostringsmetod hemma
då jag vill att allting ska vara perfekt.
 
Är galet seg idag!
Vek tvätt igår tills jag såg dubbelt.
Vi var iväg med Zarah och köpte ett par skor och lite kläder.
Tvätten hann aldrig vikas så jag hade ett mega-kaos som
väntade mig när jag kom hem och var trött som attans.
Höll på till kl 2 på morgonen med städningen och då
kände jag mig som en zombie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0