Inejctions

 
Min lilla plutt fick två sprutor idag på BVC.
Det var inte roligt :(
Vet inte om Alessia eller jag blev mest ledsen.
Har mina barn ont så tror jag att jag som mamma har
en 100ggr högre smärta.
 
Lilltösen :(
 
Hon följer sin vikt och längdkurva perfekt i alla fall!
Precis som sin syster gjorde när hon var liten.
 
Hon har blivit så charmig nu.
Skrattar och ler hela tiden och är bara super super
söt hela tiden.
 
Gud vad jag älskar barn!!!!
Skulle kunna ha hundra st om möjligheten fanns.

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Åh, stackaren, inte roligt att se sin lilla få sprutor :/ Men man får ju tänka på att det är för deras bästa och det gör ju bara ont för stunden :)

2013-04-13 @ 02:08:52
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0