Morgon teet

 
Sitter här med mitt morgon te och pillar med datorn.
Alessia ligger här brevid och testar lungkapacitetet.
Då och då får man en spark i revbenet för att
man glömt att titta på henne under några sekunder :)
 
Skulle ha träffat min vän John idag men Alessia hade skyhög
feber igår efter sprutorna så jag var för trött.
 
Fick äntligen ett besked om att mitt plagg som jag beställde
från clarik är på väg...äntligen!!!
Tydligen gick inte den första betalningen igenom så därför kom
aldrig klänningen överhuvudtaget.
Men nu betalade jag med postförskott så då gick det bättre.
Förhoppningsvis kommer den idag så att jag kan hämta den och
eventuellt bära den imorgon på familjemiddagen.... med tights under ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0