Syriansk familjemiddag

 
Igår var det dags för den omtalade familjemiddagen mellan min mans
familj och hans brors blivande frus familj.
 
Vi gjorde succé genom att komma sista av alla.
Jävla Can..hahahaha....
Så det blev en såndär härlig entré där man välkomnas
av två familjer som som sitter och väntar på en.
 
Men det gick faktiskt MYCKET bättre än vad jag trodde.
Och jag tror att deras familj tillhör dom lite mer avslappnade
syrianerna som inte själva har syrianhysterin i sig.
När vi tjejer satt vi bordet och åt så fick jag möjlighet att
prata med några av dem under lite mer privata omständigheter
och det var faktiskt riktigt trevligt.
 
Sen kom Zarahs kusiner för Cans halvsyster var där och
hjälpte Cans mamma med maten så jag satt och snackade
mycket med dom på slutet och dom är verkligen min favoritfamilj.
 
Familjen gick vid tolv och vi satt kvar och chillade med
kusinerna till halv tre.
Jättetrevligt, verkligen!
 
Och med mig hem fick jag massor av härlig
syriansk mat som jag kommer att frossa i en vecka framåt!

Kommentarer
Postat av: BagLady

Vad underbart att middagen gick bra!! Ber också för att ni ska få ert drömhus, håller tummarna :D Love

2013-04-15 @ 09:33:20
URL: http://crazybaglady.blogg.se
Postat av: Tanja

det låter som det var en bra middag. va kul för dig!

2013-04-15 @ 17:28:27
URL: http://tanjaselma.blogg.se
Postat av: Ehmma Lindqvist

Hej hej! Min pojkvän fyller 24 år den 14:e maj och jag skulle vilja ha tips på saker man kan göra ihop, som även är en överraskning eller någon fin sak man kan ge bort? Har du något förslag? :D Tack på förhand!

Svar: Hej! kommer ej in på din blogg för att lämna en kommentar. Den hakar upp sig hela tiden! Mitt tips är att åka till Yasuragi!
Linda

2013-04-16 @ 12:05:49
URL: http://pappasunge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0