Vilken typ av shoppare är du?

 
När jag är ute och shoppar så vill jag shoppa mycket, snabbt och smidigt.
Om jag inte hittar något på en gång så blir resterande shoppingtimmarna
väldigt tråkiga och jag ger nästan upp hoppet.
Jag hittar alltid extremt mycket saker som jag vill ha när pengarna inte finns.
Och när jag faktiskt unnar mig själv en shoppingdag och har pengar så
finner jag nästan aldrig plagg som jag vill ha!
 
Många av mina vänner kan spendera en timme i varje butik och
gå igenom plagg för plagg i lunkande hastighet,
Dom kan stå inne i provhyttorna och pröva kläderna flera
ggr och verkligen ta sig tid med att välja vad dom ska ta.
 
Jag är en snabbt och rastlös shoppare.
Jag går in och ut i en butik på en minut om jag ser att utbudet
är långt ifrån min klädstil.
Jag ser direkt vad jag vill ha och jag tar oftast plagget utan och prova.
Hatar att pröva kläder i butikerna. Hemma är mycket roligare.
 
Vilken typ av shoppare är ni?

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Haha, jag shoppar länge men lite :P :)

2013-04-25 @ 12:25:41
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Tanja

jag är nog precis som du!effektiv och rastlös, fast det är jag i allt jag gör :) fast jag måste prova klädern ai butiken. annaars sultar det med att jag glömme rlämna tillbaka dom om dom inte passar hemma sen.

2013-04-30 @ 06:55:09
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0