Lägenhet till salu!

 
Snart är det dags!
I måndags var fotografen här och fotograferade min lägenhet inför försäljningen.
Den första september har vi vår första visning.
Snart är min första kärlek såld.
Min underbara tvåa som varit min trygghet, min frizon, mitt hem i tio år!
Många stunder har passerats i detta hem och den har en hel del minnen
och historier att dela med sig av.
 
Nu när den är helt färdigrenoverad och nu när allt är tipp topp
inför försäljningen så kan man inte annat än att få lite separationsångest.
Den är såååååå fin och den har varit mitt i en tredjedel av mitt liv.
Kommer nog gråta en skvätt den dagen inte är i min ägo längre :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0