Att nå mållinjen

 
 
Fan ta mig, vädret, sjukdomar, trötthet och ursäkterna!
 
Hade kommit igång så bra med att promenera och äta sunt
förra veckan. Riktigt på G kände jag mig!
Men inget varar för evigt och vissa saker varar knappt en vecka.
Stormen och snön kom och det avtände mig från att ploga mig ut med vagnen.
Sen kom förkylning, huvudvärk och tröttheten slog in.
Och när det var över så kom ursäkterna.
Hoppas på att få komma igång igen imorgon men när
det blåser snö så känns det inte speciellt mysigt.
Men snart kikar våren on (obeservera min optimism) så då
fungerar inte ursäkterna om dåligt väder.
 
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Kommentarer
Postat av: Liborius

detta väder:/

2013-02-11 @ 19:42:05
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0