Night snack

 
Klockan är nu 01.03 och jag är pigg, vaken och vrålhungrig.
Försöker äta tidigt och äta lite lättare men det är samma visa varje gång.
Jag tvingar mig själv att hålla mig vaken till sent på natten för att
det är den enda egentid jag får nu när jag har två barn, en man
som jobbar dygnet runt och föräldrar som är nyopererade och
har svårigheter att sitta barnvakt.
Cans mamma ser dåligt så hon vågar inte ta Alessia förrän
hon blir lite större, vilket är förståligt.
 
Så när midnatt närmar sig och alla äntligen sover och lägenheten
är ljuvligt tyst så passar jag på att få saker gjort,
Som att blogga :)
 
Men under dessa timmar så infinner sig hungern i min mage
och behovet efter tung och fet mat blir som störst runt
01.00 då jag har svultit mig själv i 6 timmar.
Så då trycker jag i mig tunga saker och som resultat så
får jag ju aldrig bort mina fina bilringar,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0