01.38

 
 
Nej!
Nu börjar ögonen sluta sig och jag måste sova.
Ska upp tidigt imorgon och lämna Zarah några timmar på dagis.
Sen måste jag köra min man till Södertälje för att hämta
hans nya taxi som dom installerat en taxameter i nu.
Nu har han kickat igång sitt eget taxi-åkeri och samtidigt
så börjar mäklarfirman som han har gå desto bättre.
Han kommer att ha fullt upp min lilla entreprenör!
Ska bli skönt att han börjar jobba, för oss alla.
Även om jag älskar att vi alla är hemma tillsammans så tär det
på relationen och man går varandra lite på nerverna.
Min man är en riktig arbetsnarkoman och när han går
hemma för länge så blir han grinig och rastlös.
Och jag orkar inte med tre barn just nu så det är lika
bra att han kommer igång och blir på bättre humör igen.
 
Vi hörs snart....sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0