13 timmar kvar till Barcelona!!

 
Snart är jag i Barcelona!
Ska försöka sova men det är svårt.
Saknar mina tjejer och det kommer bli svårt att vara utan dom
fyra dagar. Maxdagen utan Zarah är en natt.
Men gudarna ska veta att jag och min man behöver denna resa!
 
Så om ca: 13 timmar är jag i Barcelona och försöker hitta
en väg till hotellet. Och sen drar det av i tre dagar!
 
Man får en välkomsdrink när man anländer.
Ett glas champagne.
Har inte druckit alkohol på fem år så det ska bli förbannat
spännande att bli packad vid hotellets ingång...hahahaha!
 
Hasta la vista så länge!

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja det ska gudarna veta! Lite egentid :) Hoppas resan blev toppen och välkomna hem!

Kramar

2013-01-14 @ 11:09:57
Postat av: Gosia M

Have fun! :)

2013-01-14 @ 11:39:53
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: ANNE

Åh hoppas du har det jättebra! Barcelona är underbart :)

2013-01-17 @ 20:25:44
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0