Konsten att finna fjärrkontrollen.....

 
Det är en ständig kamp om fjärrkontrollen på kvällarna.
Bl a för att vi har helt olika smak vad det gäller tv-program så
vi tjafsar jämt om vad vi ska kolla på.
Problemet är att när min man somnar så lyckas han alltid gömma
fjärrkontrollen och det blir en kamp för mig att finna den, få fram
den, och utan att väcka honom.
Nu har jag kommit till sängs två timmar senare än honom för
jag storstädade köket medan Alessia tittade på. Lillplutten vägrade
somna så hon fick hålla mig sällskap medan jag tvångsmässigt grovstädade
varenda vrå och varenda hörna.
Så nu när jag kom tills sängs så var fjärren åter igen försvunnen någonstans
under täcket och jag fick leta mig fram under täcket.
Jag fann den tillslut...under hans rumpa...hahahah!
Tur att han sover djupt annars hade jag väl var tvungen att släppa
till efter allt tafsande...hihihihi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0