Soon to be.....30!!!!!!!!!!!

 
Den 25 februari så fyller jag 30 år!
Och självklart så vill jag ställa till med stor fest.
30 fyller man bara en gång så det är poänglöst att snåla.
 
Ska ha festen med min vän Christine som också
fyller 30 men senare på året.
Men vi tänkte att det var lika bra att slå ihop kalasen.
 
Sitter för övrigt och kollar efter någon bra lokal.
Insåg när jag gick förbi den som jag hade valt att det
nog var det sunkigaste valet vi kunde gjort så jag fick kalla fötter.
Man skämmer nästan ut sig om man har festen där.
Har inte varit där på länge så jag hade glömt vilket
sunkigt hak det var :(
 
Får kika vidare.....
Bara det bästa duger till oss tjejer....hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Christine

Ooh yes! Only the best :)

2013-01-29 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0