Godmorgon kära läsare!

 
Godmorgon på er!
Är det inte härligt att vakna till solsken och ljust väder istället
för mörkhet, regn och blask!
Vaknar alltid pigg och glad sen solen kom fram!
 
Idag vaknade jag dessutom till 11 kommentarer att läsa.
Rekord för min lilla okända blogg.
Plus två nya läsare så det kändes lite roligt.
Har fått lite mer skrivlust så jag hoppas kunna underhålla
er bättre än förrut!
 
På agendan idag:
Ska snart träffa min brors sambo och gå och fika plus välja
ut en klänning till min mans brors förlovning.
Vill verkligen INTE ha klänning!!!!
Trivs inte i det och hade föredragit kostym med väst.
Men jag har förstått att festen kommer att vara lika med
att komma in och bli bländad av en julgransbelysnnig med alla
bling bling klänningar så jag vill inte vara underdressed heller.
Dock kommer jag väl skina starkare än någonsin som den enda
icke-syrianska deltagaren, dessutom mörkhyad. Halleluja!!! Ha ha ha
 
Nu ropar min lilla bebis nr 2 på mig!
 
Gotta go!
 
Ciao så länge

Kommentarer
Postat av: Moa Kandelin

Vad fin bild :)

2013-03-27 @ 19:33:33
URL: http://moakandelin.webblogg.se/
Postat av: Hemmafru i Florida


Happy Easter

2013-03-28 @ 21:26:13
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0